Tuesday, October 16, 2007

يلا نفضحهم


بسم الله الرحمن الرحيم
لاول مرة بالاسكندرية : دعوة لكل مواطن ولكل مدون حر: لحضور .............

ملتقي الدفاع عن سجناء الراي وحقوق الانسان بالإشتراك مع ....

تجمع المدونين الطامحين في وطن عربي بدون سجين رأي واحد

و بحضور نخبة من الصحفين والسياسين والمدونين

فرصه حقيقيه ليجتمع المدونين مع بعضهم البعض

ويعلنوا تضامنهم مع حرية الصحافه والكلمه في مصر

موعدنا : الخميس 18/ 10 الساعه 5

بنادي المحامين بجليم كورنيش البحر الاسكندرية

بحضور وائل الابراشي وعصام العريان ونخبة من رموز الاحزاب

ياريت ياجماعة كلنا نشارك حتى لو بالاعلان عن المؤتمر
فى مدوناتنا او لكل اللى نعرفه
ولمزيد من التفاصيل
زوروا مدونة يلا نفضحهم

htpp://yallanefdahom.blogspot.com



13 comments:

أبوسويلم said...

بص يا دوك
طالما الموضوع وصلك
اعتبرهم اتفضحوا من وسع
او
اعتبر جلاجل واقف لهم قدام باب البيت
ان شاء الله كلنا نشارك فى المؤتمر
هانتظرك قدام القهوة بتاعتنا فى سموحة علشان نروح مع بعض
اوعى تتاخر زى عوايدك
سلام

خيرالدين said...

مش عاوز اهزر واقولك فضايح على النت كمان

نتكلم جد

فعلا فى بريطنيا واسبانيا اللى نظام الحكم فيهم ملكى فيه حريه لانتقاد القرارات السياسيه

يا فرحتى بالجمهوريه

sahr said...

كان نفسي اكون معاكم بجد
بس مش هاعرف احضر معاكم

ta5areef said...

انت عارف يا ابو سويلم انه هيتاخر
انا باقول نعدى عليه انا وانت واحنا رايحين؟؟
ايه رايك؟؟

ايه رايك يا دكتور

دكتور كسلان said...

ابوسويلم

بقى كده يا ابو سويلم

جلاجل هيزعل منك

هو قرفان يفضح المستبدين دول

ويارب يقدرنى وافضحهم

متخافش مش هتاخر


سلااااااااااااااااااااام

دكتور كسلان said...

e7na

حمد الله على سلامتك

شفاك الله وعافاك

يافرحتى بالجمهورية

والاهرام

والاخبار

حتى معندناش حرية تتعذب ازاى

سلام

دكتور كسلان said...

sahr

كل سنة وانت طيبة

ياستى ولا يهمك

كفاية اهتمامك بالموضوع

وممكن تنشريه عندك فى المدونة

سلام

دكتور كسلان said...

تخاريف دكتور

انا معنديش مانع

اهم حاجة تجيب العربية بتاعتك


سلاااام

Desert cat said...

ارتنى كنت فى اسكندرية كنت حضرت والله
لكن المسافه بينى وبينكوا صعبه اوى
لكن انا هقول لكل صحابى اللى من اسكندرية على الماسنجر
وربنا يكلل مجهودكو بالتوفيق باذن الله
تحياتى

دكتور كسلان said...

desert cat

كل سنة وانت طيبة

اهم حاجة الناس كلها تعرف

ونوصل صوتنا للعالم كله

ربنا يريحنا منهم

سلام

klmat said...

كل سنه وانت طيب معلش
انا فتحت بعد تاريخ الندوه
بس متهيألى انهم مفضوحين وفضحيتهم بجلاجل
ياريت تكتب اخبار الاجتماع
ايه
تحياتى لك

klmat said...

عايزه نفكر بعد الفضيحه
ايه العواقب
لازم تتحسب مكسب وخساره
تحياتى لك

دكتور كسلان said...

klmat

كل سنة وانت بالف خير وصحة وسعادة

كلامك مظبوط

هما فعلا مفضوحين

بس احنا عايزين نفضحهم اكتر

وان شاء الله

احاول اكتب اخبار الاجتماع

ومكسلش

وشكرا على اهتمامك وتعليقك

وده دايما اللى بنتظره منك

مليون تحيةليكى