Tuesday, October 30, 2007

حبيب الملايين




الحمد لله ان انا اهلاوى ومش عارف لو كنت زملكاوى كنت هاستحمل كل اللى بيحصل للزمالك ولا لأ
المهم بعيد عن الزمالك ومشاكله انا قلت لازم اكتب حاجة عن النادى الاهلى
لان النادى الاهلى هو الحاجة الوحيدة فى البلد دى اللى تفرح
وطبعا اول لاعب لازم نتذكره هو اللاعب محمد عبد الوهاب ربنا يغفر له ويرحمه
واللاعب التانى هو محمد ابو تريكة ربنا يكرمه ويكون سبب فى تحقيق انحاز تاريخى ليه وللنادى الاهلى

الحقيقة انا بستمتع بلعب النادى الاهلى وعايز ارد على كل الزملكاوية اللى بيقولوا ان الزمالك طول عمره احسن من الاهلى
وان لعيبة الزمالك احرف من لعيبة الاهلى وان الاهلى بيكسب عشان استقرار الادارة
انا من اول ما تابعت كورة وانا شايف ان النادى الاهلى بيلعب احسن من الزمالك
ولو على تاريخ اللعيبة فى الناديين فالاهلى طلع لعيبة كبار جدا مش هاقول الخطيب والفناجيلى ومصطفى عبده وغيرهم
كفاية اللاعب طاهر ابو زيد وانا بعتبره احسن لاعب لعب كورة فى مصر
وانا عاصرته وشفته وهو بيلعب
والمشكلة ان الزملكاوية صدقوا نفسهم بس المشكلة الاكبر ان فيه اهلاوية مقتنعين ان الزمالك احسن من الاهلى
حتى لو فيه ناس مقتنعين بكده انا مقتنع ان النادى الاهلى احسن
ولا انتو رايكو ايه


40 comments:

أبوسويلم said...

يا دوك
سيبهم يقولوا مهما يقولوا
ايه خدنا منه غير الكلام
طول عمر الاهلى فن وهندسة
كفاية طاهر ابو زيد زى ما انت قلت
وعلى راى جدى الكبير مصطفى كامل
الاهلى فى كل حتة عمال يجيب اجوان
زى مارارح افريقيا برده راح اليابان
وتحياتى للاخوة الزملكاوية الصابرين على الابتلاءات المتتالية
سلام

Soooo said...

الله عليك يابو الدكاتره يامعلم
طب تصدق بالله
الاهلي ده الحاجه الوحيده الحلوة في مصر

وبعدين زمالك ايه؟؟؟
هو في نادي بتاع كورة اسمه زمالك؟؟؟
وده في الزمالك ولا فين؟؟؟



سلامووووووووووووووووووز

ما علينا said...

يقولوا ما يقولوه عنا

وطبعا غيرانين منا


مالقوش في الورد عيب
قالوله يااحمر الخدين

ياسيدي ومالوا لما يقولوا
الاهلي ادارة وبس
احنا راضيين


اهو لما يبقى كبير البيت
حاكم البيت وممشيه مظبوط

البيت بيطلع انضف نماذج



علشان كدا الزمالك
كنادي مظلوم
بادارته
اعتقد انه لو اصبح عنده ادارة جيدة
اوضاعه هاتتحسن

ربنا يرزقهم بادار جيدة
علشان مستواهم يتحسن
وتبقى المتشات على مستوى عالي


ودا شيء يكون جميل
ان البلد يكون فيها اكتر من نادي اوضاعهم الفنية والادارية
على مستوى عالي

كله في الاخر بيعود على الجماهير
بالاستمتاع باللعب الجميل

ghalia said...

صراحة الإتنين أنيل من بعض
أنا مريحة دماغى و لا بشجع أهلى ولا زمالك
أصلا الواحد مبياخدش منهم غير حرقة الدم والأعصاب تقولش حنقبض فلوس معاهم

أنا شايفة اننا كعرب كفاية علينا أوى سباق الهجن اللى بيعملوه بتوع الخليج هههههههه

دكتور كسلان said...

ابوسويلم

النادى الحقيقى

بيغلب يا حبيبى

بيخلينا نفرح دايما بايامنا اللى جاية

كلامك مظبوط يا باشا

يتكلموا زى ما هم عايزين

المهم احنا اللى بنفرح فى الاخر

وعلى راى عمك الكبير

النهارده فرحى يا جدعان

سلااااااااااااااااام

دكتور كسلان said...

soooo

منور يا باشا

اه والله هو الحاجة الوحيدة لحلوة اللى فى مصر

هو صحيح ممكن ينفع نادى اجتماعى

انما فى لكورة مش نافعين

سلام يا سوووووووووووووووووووووووووووو

دكتور كسلان said...

ما علينا

الاهلى عندى بالدنيا

وحبى ليه مجننهم

ولا تصدقى

ايه الدخلات الحلوة دى

اغانى انت وابو سويلم

هو فعلا شئ كويس ان الادارة تبقى مظبوطة

وده مش عيب

ياستى ولله اتمنى ان الزمالك يكون كويس

عشان تبقى فى منافسة حقيقية

ويبقى عندنا منتخب كويس

سلام

دكتور كسلان said...

ghalia

منورة يا غالية

والله احسن حاجة

ياريت اعرف ابقى زيك

الواحد فعلا بيتحرق دمه لو الاهلى اتغلب

ممكن اتبع سباق الهجن

بس لو عملوه بحاجة قصيرة شوية

سلام

Abeer said...

ال اهلي ال

قطوف said...
This comment has been removed by the author.
قطوف said...

على فكره بتمنى الفوز للأهلى فى بطولة افريقيا لانه بيمثل مصر
وانا بدعى من قلبى بالفوز للأهلى لان الزملكاوى قلبه ابيض
يارب الفوز للأهلى
أنا أشك إن كل الاهلويه بيكلمو زيك كده
الاهلويه محترمين وميزتهم بيشجعو ويحبو ناديهم مش زيك
انا احترم الاهلوى فى حبه للاهلى واخلاصه له ومساندته لناديه فى جميع الظروف
انما انت اكيد مش اهلاوي انت اكيد حاقد على الزمالك

Aldenya said...

:>

بصراحة
مريت أسلم عليك يادكتور

Doba said...

بما انى مليش فى الكورة
فلالالالالالالالالالا تعليق

بالتوفيق يا اولاد
سلام

حياتى رمل وزلط said...

الله عليك يادوك ايه الحلاوه دي
وممكن تقول كمان
" دع الكلاب تنبح والقافله ستسير غصب عن الجميع وغصب عن كل زملكاوي "

اي خدمه ياباشا

Unknown said...

انا مليش فى الكورة
بس حبيت اسلم

فى القلب said...

يا سيدى بالنسبه للزملكاويه أحنا

ربنا يصبرنا

و أنتو يا عم أحسن و على عينا و رأسنا

Abeer said...

هو ليه يا جماعة يا بتوع الكورة مش بتاخدو المواضيع ببساطة وهزار
عادي يعني .. هنشتم في بعض ليه وهنخسر بعض ليه .. زي ما يكون اخر الدنيا الزمالك ولا الاهلي

اييييه ما علينا


عقلي الباطن
دكتور كسلان مدسوس من جهة امنية لزعزعة الامن واثارة الفتن
:D

أليس said...

انت اهلاوي يا دكتور

شكلك اهلاوي صميم

انا بصراحة ماليش في الكورة
انا جاية اسلم

واعتذر عن تقصيري
لكن والله لظروف خارجة عن ارادتي


نهاية
المهم يبقى في كورة حلوة في البلد وخلاص

تحياتي وتقديري

دكتور كسلان said...

abeer

يا ستى انامش واخد الموضوع بجد ولا حاجة

دا انا حتى بحب الزملكاوية

وطول عمرى اقول عليهم قلبهم ابيض

وبيشجعوا النادى الاهلى لو بيلعب باسم مصر

طبعا ده هزار

وبعدين اتجدعنوا انتوواكسبوا اى بطولة واحنا نشجعكم

بس ده طبعا فى المشمش


بالنسبة لحكاية

مدسوس من جهة امنية

ياريت كنت كده

كنت كيد اتجوزت حلا شيحة

سلام يادوك

دكتور كسلان said...

سى السيد

انت كداب

انت بتتمنى الاهلى يتغلب

ده بتتمنى الاهلى يخرج بفضيحة

شجعوا فريقكم احسن

يمكن تغلبوا ولا حاجة

ان شاء الله الاهلى هيكسب

وتموتوا بغيظكم

ومفيش سلام

دكتور كسلان said...

aldenya

تنورى فى اى وقت

الله يسلمك يا دنيا

سلام

دكتور كسلان said...

doba

ازيك يا استاذة هبة

كفاية اشوف اسمك منور

ومش مهم تعليق

سلام

دكتور كسلان said...

حياتى رمل وزلط

دى حلاوتك انت يا با شمهندس

على رايك

المهم الاهلى يكسب

هما اللى خسرانين

سلام يا باشا

دكتور كسلان said...

ايوية

الله يسلمك

حسن حاجة

ريحتى دماغك


سلام

دكتور كسلان said...

فى القلب

ياستى انت اللى على عينا وعلى راسنا

وان شاء الله حالكو يبقى احسن من كده

منورة والله

سلام

دكتور كسلان said...

اليس

ياستى ولا يهمك

وان شاء الله تكونى فى احسن حال

سلام

Radwa said...


يوم ليك ويوم عليك يا دوك
اصبر شويه احسن تلاقى واحد زمالكاوى فى يوم الايام كاتب اللى انت كاتبه دا

Soooo said...

دكتور
حلا شيحه للأسف زملكاويه
طالعه لابوها الفنان التشكيلي احمد شيحه


ثم انها اتجوزت اساسان




سلامووووووووووووز

دكتور كسلان said...

sendrlla

يا ستى نلحق نفرح شوية

بس ان شاء الله اليوم ده مش هيجى


نورتينى

سلام

دكتور كسلان said...

sooo

منورنى مرتين

ده كتير عليا والله

نشوف بقى واحدة تانية

سلام يا باشا

klmat said...

الحقيقه انا ماليش فى الكره
بس بحب الأهلى علشان اولادى اهلاويه
والنتايج بتتكلم هو دايما
منتصر ماشاء الله عليه
الأهلى طول عمره بيتمتع
بسمعه طيبه ولاعبيه اخلاقهم عاليه
ومافيش داعى نزعل الزملكاويه
هما بردوا كويسين بس اتعرضوا لمشاكل كتيره
ربنا يعينهم
تحياتى وسلامى

دكتور كسلان said...

klmat

كويس انك اهلاوية

ولو حتى زملكاوية

على عينى وراسى برده

وربنا يخليلك اولادك

وان شاء الله الاهلى يكسب

ويفرحهم دايما

سلاااااااااااااااااااااااااام

semsem said...

الحمد لله
انا فى الكورة ذى البطيخ

بتاع الجاز said...

اعلم انك كتبت هذا الكلام قبل نهائى افريقيا الذى شرفنا الاهلى فيه ورفع راسنا واتغلب من النجم العظيم 3_1
يكفى ان (الشرميطى)هو الذى دلع الهلى وليس احد اخر


وسيبك من الاهلى انت واحشنى جدا يا صديق العمر

Anonymous said...

ههههههههههههه
ههههههههههههههه
هههههههههههههههههه

لا مؤاخدة يا سي السيد انا عارف انها بتزعلك

بس هاعمل ايه
حبيب الملايين قال

بيقولك فودافون وقفت عرض النجم
الاهلى بعت يجيب 3 من تونس
واحد لجوزيه
وواحد للنحاس
وواحد لشادى محمد

فرنسا هانم said...

الماتش بتاع النجم الساحلى خلانى مش عارفه اقول ايه
انا اهلاويه
وبحب الاهلى جدا
لكن
الكوره دواره
والاهلى بطل
وهيفضل بطل
اختك فرنسا عندها 2 تشيرت احمر بلبسهم لما الاهلى يكسب ماتش مهم

دكتور كسلان said...

semsem

بس البطيخ احمر

يبقى اكيد انت اهلاوية

منورانى

سلام

دكتور كسلان said...

بتاع الجاز

ازيك يا باشمهندس

بلاش تفكرنى

خلينا اصحاب احسن


سلاااااااام

دكتور كسلان said...

انونيمس

ماشى يا خفيف

عمركم ما هتشوفوا خير

خليكو كده

حاقدين

ده لو مصر خدت كاس العالم مش هتفرحوا كده

مفيش سلام

دكتور كسلان said...

فرنسا هانم

شرفتينى

وسعيد جدا بزيارتك

ان شاء الله الاهلى هيفضل بطل

رغم انف الحاقدين

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام